30 Kr I Enkronor

Har jag proppat min stackars ficka med nu.

Har nämligen bestämt mig för att nu jävlar ska jag bli frisk. Och av solen får man d-vitaminer( blir frisk av) och sol får man på solariet i Spånga. Så nu ska ja lägga mig där nere och steka i en kvart.

Det är så typiskt, att så fort man blir sjuk så händer det en massa saker. Igår var det jue först nrj. Och sen frågade både Markus och Sandra om jag ville hänga med dom på fest. Skulle inte bangat en sekund om det inte var för att jag knappt kunde prata och hade ont i huvudet. Kunde inte nån av dom bjudit med mig och Queenie på fest på hennes födelsedag istället liksom. Nej, när man är sjuk så händer allt.

Så igår låg jag hemma och tittade på Mars attacks och åt cheeseballs. Drack även en halv liter apelsinjuice. Det blir man också frisk av, hoppas jag.

Och idag måste jag ringa till optikerjäveln och ändra min tid. Jag ska dit klockan 15.00 imorn, slutar 17.30. Hurra för att gubben lyssnar på vad man säjer liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0