Brunt Hår

Om tre timmar börjar min omvandlig.

Och är jättenervös, sen ska jag med Sandra och hämta hennes leg på fucking skit Toxic.

Bara för att jag lade ner tid på att skriva ner det på mobilen igår måste jag skriva det här åxå, har ju inte längre något internet på laptopen, så skrev ett blogginlägg på mobilen när jag låg i min säng igår, har dock ändrat på lite saker nu.

Idag riktas allt mitt hat mot en dörrvakt. Visst att jag försökte smita in på Sandras leg. Men att kalla mig dum och stå där och flina med sina jävla vänner? Ge *********jävlarna ett jobb som dörrvkter och raka huvudet på dom. Så tror dom att att de äger världen. Ska köpa mig en liten fickkniv. Skulle jag haft det igår skulle jag ha huggit han i benet, norpat åt mig legget och sprungit utavhelvete. Hellre åka fast för de än för att ha försökt komma in på falskt leg.

Ojojoj, sen får det räcka, hej att jag blir rasse på fyllan om nån gör nåt mot mig :P


Kommentarer
Postat av: QUEENIE

wiee, brunettisch !!

jag vill se dig snart, snart snart !!!!!

2008-08-23 @ 18:04:05
URL: http://queenieocampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0