Dalmasar

Nu ska jag iväg på läskiga äventyr.

Jag ska åka till en kille som jag träffat en gång, på fyllan, s lägenhet. Där ska vi kröka. Jisses.

Jag kommer inte ens ihåg hur killen ser ut eller någonting, har bara haft kontakt med honom via msn i två år. Han och två av hans kompisar har åkt till Stockholm och eftersom att alla bangar på att följa med mig till honom så får jag åka själv.

Lite läskit är de dock, då jag har sagt till mamma att jag ska hem till en kompis och kolla film och sova där, liksom för att fira sista dagen på sommarlovet. Så om jag är spårlöst försvunnen kommer hon inte direkt leta i nån lägenhet på Södermalm. Guud vad jag är nervös. Får hoppas att det har inte är mitt sista blogginlägg, isånnafalla får du låsa upp min blogg Q. lösenordet är loggaut :O

hahaahah

Kommentarer
Postat av: Q

hahahah jävla säär barn!!!!!!!!!!!!!

2008-08-19 @ 22:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0