DJ's Från Dalarna

Skulle det behövas mer av i Stockholm.

All min nervositet igår var helt i onödan, när jag gick av tunnelbanan på medborgarplatsen möttes jag av en rikigt glad och snäll Philip med kompisar. Och snygg var han åxå , gosh, lite speciell stil bara, med lila ormskinns skor och gigantiska glasögon.

Vi gick till en jättefin lägenhet med utsikt över hela söder.

Vad som hände hela kvällen kan ja inte berätta, just för att jag inte rikigt kommer ihåg, men kul hade vi. Eftersom att gårdagens mat inte heller var helt perfekt så blev jag jättefull och redan klockan 23 gick vi och lade oss.

Pga mensen trodde jag att jag skulle få ligga där och sova hela natten, men killar är olika, och vissa bryr sig inte. Så vi hamnade på balkongen (för att inte bloda ner nåt liksom). Det gick väl dock inte så jättebra, Philip var sjukt full och hade svårt att hålla den hård, och när han såg att nån granne stod och glodde på oss genom sitt fönster gick det inte direkt bättre. Och när ja skulle hjälpa han att få den hård kom en av de andra killarna som hette Mattias ut och skulle röka.

Men trots allt detta lyckades vi avsluta det, i sängen dock, och han slickade mej tom, trots mensen. *Stor applåd.* Det har aldrig hänt förut och det tyckte jag var väldigt kul.



Kommentarer
Postat av: QUEENIE

herregud, tack för infon :P

2008-08-20 @ 13:28:09
URL: http://queenieocampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0