En Lektion

Var enda anledningen till att jag gick till skolan idag.

Kändes rätt ovärt, men känns dumt att skolka första veckan, trots att jag hoppade över mentorstiden hehe. Hade iallafall den lektionen och sen blev det mackaroner med ketchup i skolan.

Efter de åkte jag och Queenie och lekte i Vällingby, men hon var så trött, så mycket till lek vart det inte. Kollade efter skor till mej och sen gina och dom vanliga. Sen drog vi en donk och satt där och glodde på våra tomma chicken burger-papper i någon timma.

Sen åkte jag hem till ett övergivet hus där jag först kollade på dåliga barnserier och sen gick upp och lade mig och sov i några timmar. Sen kom lillasyster hem, en timme senare kom kärringen och sen vart de äcklig mat igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0