Första Skoldan

Som störst i skolan.

Imorse vaknade jag typ 7 gånger, för sängen vi sov i låg precis under två jättefönster. Somnade dock om alla gånger, efter lite mys och pussar.

Vid 11-tiden åkte jag hem, och nu har jag smörjt in min med lite brun utan sol och satt på mig mina hängselbyxor, dom får börja den här terminen, så att jag vet att det blir en bra en.

Dock känns det inte rikigt som att det har varit något sommarlov. Känns bara som en helt vanligt måndag, och det är jue inte så bra, då är man inte utvilad eller nånting. Är redan trött på skolan, trots att den inte ens har börjat ännu.
Bara negativt är det dock inte, jag kommer få träffa nya, söta små 92or, kommer träffa Micke nästan varje dag och det bästa av allt, vara med min galna klass varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0