Galnaste Pojkarna

Imorse, vid 6 så vaknade mamma av att nån kastade äpplen på våart hus. Sen när hongick ut sitter Bikke på bänken utanför och dricker öl och Sebbe står på gräsmattan och ser rädd ut.

Så då va de bara för mej att pallra mej ner och ta hand om dom.

Vid kanske 8 somnar vi, Sebbe på mitt golv och Bikke i sängen med mej. När jag vaknar och är pigg kan ja erkänna att pojkarna var lagom pigga. Så jag roade mig med att ligga och terroristera Bikke ett tag till.

Vid 1230 lyckades jag äntligen få upp båda och efter pankaks-/ flingfrukost stannade dom tills typ halv tre. Då hade ja bara lust att sova, men drog till Simon å gldde film istället. Sen hem, åt mera pankaka coh satte mej å glodde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0