Hur Gick Detta Till?

Hade två killar som jag skulle kunnat mördat för för ungefär en vecka sen.

Nu har jag ingen. Haha, fy fan. AB skulle jag jue fortfarande inte banga på. Micke känner jag bara att jag måste knulla. För att jag har jobbat så hårt för det liksom. Men han verkar jue inte intresserad av det, och bli tillsammans/ kompis med honom är jag lagom intresserad av.

Ska till skolsyster imorn och hämta kondomer iallafall. Ska ja köra han ska han iallafall inte få smitta mig med någon pundarsjukdom. Haha, fördommar eller vad?


Kommentarer
Postat av: QUEENIE

Bikke ska bli far till mina barn. hohohoho

2008-08-25 @ 22:20:01
URL: http://queenieocampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0