Inte Mycket Roligt

Har hänt idag.

Jag åkte till skolan, åkte buss med fia och pratade igenom vad som hänt på sommarlovet. Vi kom fram till skolan, satte oss i något klassrum och glodde ett tag, fick höra Evas tråkiga vitsar och sen fick vi schema, busskort osv. Vi fick även en kalender, måste vara bara för att Queenie faktiskt har köpt en hahah, stackars liten. Sen drog vi uppehållsrummet och fixade med skåp.

Det var roligt att träffa alla dock, Emma och Blondie och dom, och sen såklart min älskade klass och även Musse och Senay och bla bla bla. Alltid kul att se hur folk har förändrats över lovet, nästan alla hade bytt hårfärg eller något sånt.

Sen åkte vi till Vällingby, alla utom jag åt Subway. Sen drog jag och Queenie till Donken där jag köpte en goood glass :) Sen satte vi oss och myste vid biblioteket, med musik och cigg. Satt där ett tag och pratade om fredag.
Sen gick vi till Gina och H&M. Tittade lite och köpte en tunika/klänning och tights. Kanske inte det roligaste man kan tänka sig, men ska försöka spara på mina kära pengar och då ska man inte köpa onödiga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0