Jag Är En Nolifer

Som sitter och äter pastasallad ur ett glas.

De festliga sakerna jag har gjort idag är att sola solarium, äta minnestronesoppa, gått ner med tidningar till tidningsinsamlingen, ätit chokladtårta och pratat i telefon med Johan. Har även försökt kolla upp var Queenies älskling bor, genom ledtrådar i hans tjejs blogg. Men utan någon framgång. Sen har jag märkt att mamma och Maria inte heller finns på hitta.se, fast jag och pappa gör det. Eliten alltså. (Queenie finns inte heller, mohaha)

Visst att jag är sjuk och allt, men inte ska väl en dag se ut såhär iallafall?

Idag har jag även märkt att min PA har raderats :O Hon som heter SuperKarin nu är en jävla 14åring som inte ens har tillräckligt med pengar för att ha guld vip! Hon föredrar att vara med sin bästis Emilia och tycker om Sex and the City. Hon pissar alltså helt på allt som SuperKarin har stått för. Och hon vågar inte ens visa bilder på sig.

Kommentarer
Postat av: QUEENIE

hahha gumman , jag tycker synd om dig!!!!

2008-08-31 @ 18:24:48
URL: http://queenieocampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0