Mens, Mens, Helvetes Mens

När jag och Micke kom hem hit undrade ja, inte en utan två gånger va jag igentligen hade tagit med honom hem för. Att ja vill ligga med honom skulle jue kunna vara en anledning, men att jag visst att mensen skulle komma snart borde jue ha fått mej att tvivla mer än va jag gjorde.

Iallafall, vi satte oss å glodde i köket ett tag, sen satte vi på en film, shrek 3, och låg å myste lite. Sen gick jag på toa och märkte, hurra, att min mens hade kommit. För den kunde jue inte ha väntat en liten dag till????? Så, tillbaka till soffan och till en besviken Micke -Som då av nån anledning verkade bestämma sig för att göra illa mej istället. Ett halvt blow fick han, men inte var han nöjd då heller, han hotade med att han aldrig skulle knulla mej om jag inte gjordeklart, eller att han skulle skrika och väcka mamma å lillasyster så fort jag tog den ur munnen. Dock segrade jag och de vart aldrig färdiggjort. Men jag menar, varför ska han få nåt om jag inte får nåt tillbaka?

Men iallafall, vid 6, när vi sett shrek 2 gånger, han hade spillt ut en hel tillbringare saft, hade lyckas få mej öm överallt och mamma hade varit nere och undrat vem denna gallanta gosse var, gick vi äntligen och la oss, och efter att jag tjatat i typ 1 timme på att de lätt skulle gå att ha sex iallafall, eftersom att mina lakan är svarta -utan framgång- somnade vi.

När vi imorse vaknade och han fortfarande var konstig, trots att han inte var full längre...började tvivlet sakta komma.

Men pratade med Q i tele, och hon säger att jag inte får ge upp innan jag har honom. Så får väl fixa det först :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0