Mina Favoritpojkar Just Nu

...har nästan samma namn, har samma hårfärg och är båda bäst på sina egna vis.

Killen AB är bland dom roligaste personerna jag har träffat. Det går inte ens att läsa ett sms ifrån honom utan att börja garva, trots att de enda som egentligen står i smset är - hej vad gör du? 
Han skyddar mig alltid, ligger och håller om mig när hans galna kompisar slänger sig på mig och ska "smyg-tafsa".
Har sovit med mig två gånger och låg då hela natten och höll om mig. Han kyssar är mjuka, försiktiga och helt underbara.

Killen EM måste vara en av sveriges snyggaste killar. Hans sätt att visa att han avgudar min kropp är inte bara genom fysisk kontakt utan även genom att överösa mig med komplimanger.
Trots att det känns som att han mest vill ligga med mig har jag blivit galen i honom. Något som dock skulle kunna peka åt andra hållet var att han ville sätta ett sugmärke på min hals för att "visa folk vad som tillhörde honom".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0