Pyamasparty

Igår/ imorse va de pyamasparty hemma hos mej. Hahha. Fast de va bara jag, queenie och Elof som hade gått in helt i rollen som "sovare".

Roligt va det iallafall och stackars lillasyster som var hemma kommer få men för livet. Alla stötte på henne :) fast hon verkade mest tycka att det var kul.

Som vanligt när de inte finns föräldrar hemma så kom det oinbjudna gäster, men jag är inte den som klagar, Sveriges Snyggaste Kille med vänner kom och jag var lycklig i en sådär 30 minuter. Sen dök Johan upp, lillasyster började gråta och även jag blev lite ledsen.

Det gick dock fort över och kvällen försatte i sann "rissnegänget-stil" (=kaos) hahhah. Men det var rikigt roligt faktiskt.

Som nybliven singel utnyttjade jag det och hade det väldigt mysigt lite då och då. Sen när ja vaknade imorse hade jag dock fått en herpesblåsa på läppen...inte kul. Hoppas att ja har smittat nån :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0