Queenies Födelsedag

Ja så hade vi ju planerat igår att vi skulle åka till rissne och träffa Bikke och Adde. Jag och queenie höll våran del av dealen, men Bikke och Adde övergav oss.

Så då låg vi, två övergivna flickor, på en gunga i Rissne och funderade på livet och lyssnade på alla jävla låtar Q hade på sin nya mobil. Alla vi messade dissade oss, utom Elof, som sa att vi kunde åka till Sundby, smarta som vi är åkte vi till Sundbyberg. Och eftersom dom absolut inte var där, åkte vi till Islandstorget, vet inte varför, men de verkade som en bra ide..

Väl i Islandstorget kom det ett efterlängtat sms från Micke. Han sa att vi skulle komma till nälsta..och som den jag är övertygade jag Queenie om att vi skulle dit. Så vi hamnade där, åkte linbana och hängde med småbarnen :P

Queenie, som hade klagat hela dan på att hon va kåt, bangade på att gå iväg att "prata" med några av Mickes kompisar. Visst att hon skulle blivit pedofil, men endå, vem vet om dom ville göra annat än att prata? Mohahaha

Runt 1 gick jag och Micke med Queenie till Vällingby. Lämnade henne vid hennes busshållplats och gick hem till mej under mitt lilla rosa paraply. 

Kommentarer
Postat av: Q

haha cp, jag har mina gränser ;D fyrkant med småungar NEVEEER! (;

2008-08-19 @ 22:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0