Singstar?

Är långt ifrån mitt favoritspel efter gårdagen.

Jag åkte hem till Queenie med hela min garderob, där hoppade vi runt och bytte kläder och smakade lite på kvällens dricka. Vi var nämligen supertaggade på en ordentlig fest.

Riktigt så vart det inte. Först blev det jättegod middag. Men eftersom att jag hade ätit upp en halv påse ÖB-baconchips som Queenie köpte till bara mig (<3) så åt jag inte så mycket. Kvällen började med andra ord väldigt bra, och rikitgt roligt vart det när jag Cicci, Sussie och Q bytte personligheter.

Jag fick vara Queenie, och sprang runt och var bajsnödig, snyltade på folks cigg och fick skrattattacker en gång i varje mening. Sussie var mig, och satt och plutade med läpparna och sköt fram tuttarna. Sån är väl inte jag?

Sen när maten var klar blev det glass med fruktsallad och när vinet började verka bytte vi tillbaka till oss själva, eftersom att det var så svårt att komma ihåg annars.

Men det var tyvärr det roligaste. Jag satt i en soffa och tittade på folk som sjöng singstar resten av kvällen, och när jag och Queenie ville dansa stängdes musiken av så fort vi gick iväg från stereon. Igentligen var det jue inte en tråkig fest. Det var bara det att man inte rikigt kunde kalla det för fest, det var mera "hänga hos Danne". Det var nog bara mina förhoppningar som sabbade det hela lite.

En väldigt bra sak med kvällen var dock att jag och Anton pratade väldigt mycket. Det kändes bra eftersom att det har kännts lite spänt mellan oss sen han sov här. Nu har jag även nån som har lovat att skydda mig från Micke, om han gör illa mej igen. Haha


Kommentarer
Postat av: Q

alltså när vaknar du varje morgon kvinna??????????

2008-08-30 @ 11:19:21
Postat av: karin

hahaha, jag vaknade kl 8 idag. Min näsa var täppt och ja kunde inte andas :)

hha

2008-08-30 @ 12:17:37
URL: http://karismas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0