The Voice- Utvärderingen

Som sagt var jag på the voice i kungsträdgården igår. Det vart inte rikigt som jag hade tänkt mig, men blev rätt kul iallafall.

Jag och Queenie kom dit tidit, typ runt halv 6 men sen orkade vi inte vara där iallafall, så vi gick till hemköp och köpte  lite saker, sen gick vi tillbaka, fick en helt ok plats, men Q orkade inte stå där(...grr) så vi gick och ställde oss på nåt dålig ställe. Gick och köpte brända mandlar (min middag) och sen, äntligen, gick vi och letade efter en bra plats att stå på. De vart bakom några söta killar och med ett 14 årigt killgäng bakom oss.

Om man säjer så skulle jag och Q lätt kunnat få oss en varsinn 14årig pojke om vi velat :P

Konserten var helt okej, med underbart avslut med flo-rida's low :)

Sen skulle vi träffa danne mm, men dom försvann bara. Så vi träffa blondie, hennes kille, jacq och emma. Dom drog vidare hem till Emma, men vi joinade inte, vi drog istället till donken och köpte med oss cheese som vi satte oss vid slottet och åt. Sen lekte vi lite i stan och drog sen hem.

Min gulle var inte där, skickade ett sms och då ringde han ifrån sin hemtelefon, men jag missade det och han ringde inte igen. då blev jag lite ledsen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0