Dags- Slut Och -Början

Gårdagen slutade med att maria kom upp på mitt rum och pruttade som 700trumpeter, sen garvade hon och typ ramlade ner för min trappa.

Dagen började med att jag fick ett mms från Queenie 00.00 där det var 5julsånger, en födelsedagssång ett otroligt fint litet tal och fin bild+text. Sen fick jag sms från gårdagens födelsedagsbarn och sen var det helt omöjligt att somna om.

Till typ 2 skickade Q:uet och jag onödiga sms och kanske vid 4 somnade jag, för att vakna igen vid 6 av ännu ett sms. 

Men de verkar som att det inte blir något självmord idag, trots att jag vet att ni göra skulle vilja de, då jag kommer ta era ragg på krogen. Mohaha 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha

2008-12-15 @ 16:43:42
Postat av: Mia

JAG? PRUTTA? JAG SÄGER BARA, SKIIIIIIIIIT SNAAACK!:D

2008-12-15 @ 17:03:47
URL: http://aboutmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0