Denna Dag

Kunde inte bli mer misslyckad, sov lite för länge, hann inte äta frukost och mandarinen jag tänkte ta på bussen, till frukost, visade sig vara en förkrympt apelsin.

Nån brud var och redovsiade och pekade på sin pp i en timme, mina ögon torkade till små klumpar och linserna ramlade ut.

Och sen blev det inte bättre, folk som jag har lust att kväva med mina egna händer springer runt i skolan och hela dagens topp var när Q fottade äckel-skåners mage och skickade mms till typ hela klassen :D haha.


Där är det btw, snodde från Quee

Men fortfarande inte värt.

Förresten, nu sitter jag med mina vänner Gunde, Lufsen och Björn och dricker rödvin ur vanliga dricksglas.



Mina vänner

Vi är fett Ganstah, och bli inte förvånad om de kommer upp fjortisposer lite senare ikväll, dessa är nämligen mina krökarpolers, och vi har, när vinet är slut, även några 4,5or att festa med :O

Kommentarer
Postat av: JR

hahah, din lilla alkis, har du ingen att dricka med dricker du för dig själv. Bästa :)

2008-12-05 @ 18:10:55
Postat av: Mia

haahahah, karin, du har ju massa vänner på vinden oxå <3

2008-12-06 @ 13:40:15
URL: http://aboutmalm.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig Lördag! :)

2008-12-06 @ 13:44:05
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0