...

Nu har jag fixat mig fin.

Rakat ben, armhålor och mus, smörjt in hela mig själv med brunutansol och babyolja. Allt för att vara så fin som bara går ifall vi imorn ska bada bastu imorn efter gympan. Haha.

Men helt nöjd är jag inte. Trots att jag faktiskt inte blir vidare brun på sommaren är det brunare än vad jag är nu iallafall. Så, jag gör väl som alla andra, jag längtar efter sommaren.



Men om vi inte får göra de, och mao får byta om med brudarna från förra veckan blir jag nästan ännu gladare. Jag har nämligen övat med hjälp av den här videon.



Nu ska det slutas snackas skit. Ska snart in till stan med Jasmine och kolla på skor :) wiho

Kommentarer
Postat av: Roland Söderort

"Nu har jag fixat mig fin."



Du är alltid fin.

2008-12-07 @ 13:47:39
Postat av: Roland Söderort

För att sammanfatta helgen...



VI GLÖMMER ALDRIG VI FÖRLÅTER ALDRIG!



VILA I FRID DANIEL WRETSTRÖM!

2008-12-07 @ 14:32:25
Postat av: Anonym

Jävla lebb :) vadå göra sig fin för att basta efter idrotten haha

2008-12-07 @ 20:02:02
Postat av: Kåt-Åke

jag finns på film !!

älskar karisams av hela <3

2008-12-08 @ 16:46:24
Postat av: Pilske Pål

grrr...Den röven borde du visa mer av. Röstar på fler bilder här i bloggen!

2008-12-08 @ 17:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0