Fy Faaaan Vad Jag Är Rolig!

karin ;' säger:
det är mycket du inte vet om mig

karin ;' säger:
som tillexemel att jag alltid har dubbla stumopr

karin ;' säger:
att jag sover i en äggkartong och att min pappa är buddha

Queenie' - r.i.p ;( säger:

haha

Queenie' - r.i.p ;( säger:

shit

Queenie' - r.i.p ;( säger:

jag vill inte vara mde dig längre

karin ;' säger:
jom de brukar bli så när folk får reda på sånt här

karin ;' säger:
detta är anledninge till att jag ock sara inte umgår igentligen 

Queenie' - r.i.p ;( säger:

oekej jag förstår

karin ;' säger:
hon blev så svundsjuk när mina stumpor gick sönder och man endå inte såg mina tår

Queenie' - r.i.p ;( säger:

sluta ät piller kvinna


Kommentarer
Postat av: Roland Söderort

Bra kört idag, bra rim alltså.



Det 4:e julbordet bokades idag, detta blir på Lördag och platsen är klassiska Skanskvarn vid UNIVERSUMS MITTPUNKT - GULLMARSPLAN



Angående mynten, tack för svaret karismas, det uppskattas och din blogorder är min förpliktelse helt enkelt.



Väl mött, lev och njut

2008-12-10 @ 20:47:01
Postat av: Roland Söderort

Bra kört idag, bra rim alltså.



Det 4:e julbordet bokades idag, detta blir på Lördag och platsen är klassiska Skanskvarn vid UNIVERSUMS MITTPUNKT - GULLMARSPLAN



Angående mynten, tack för svaret karismas, det uppskattas och din blogorder är min förpliktelse helt enkelt.



14 dagar till Kalle Anka.

21 dagar till Roland Söderorts Årskrönika.

33 dagar till Roland Söderorts födelsedag.

48 dagar till Lynn's födelsedag.

145 dagar till "En hemlig dröm"



Väl mött, lev och njut

2008-12-10 @ 20:48:29
Postat av: Robin

queenie du är så rolig, jag vill ha dig.

2008-12-10 @ 20:50:20
Postat av: GUD

Då Voro Detta Bevisat



Karin Theresia Sandra Malm Äro Den Mest Roliga Personen Som Går På Jorden

2008-12-10 @ 21:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0