Jävlar Vilken Dag

Idag är den två veckor kvar tills jag fyller år, det har jag jag firat med att:

Äga sönder alla på spökboll. Jag var jätteduktig på att passa. Sen är jue frågan om det är meningen att man ska passa till andra laget?

Spräckte mina jeans big times. Sista gången jag använder dom idag. Igen som har lust att skänka ett par svarta jeans till mig?

Slagsmål i omklädningsrummet. Walthersfittor som inte fattar var dom är. Lyckades iaf med ett stypgrepp och en jävla massa skrik. Känns bra. Stella är ängeln som räddade mig från en trolig torsk mot en 2 meter lång brud <3 :)

Lära mig massor med rasistiska uttryck som man aldrig skulle kunna tro. Förstärktes yttligare av att sossarna va i våran skola och raggade folk till lördag. Jag ska med, och kasta sten. Lätt. Va galet taggad då- så i princip lovade henne. Hum..

Jag och Anton har äntligen bestämt oss för att gå ut med att jag är gravid. Någon gång under nästa vecka kommer barnet födas, som ska heta något fult som jag inte komer ihåg just nu.

Svalt mitt tuggummi i ren förskräckelse när sossarna kom fram till mig. Ont i magen nu :(

Köpt en ny chokladkalender :D

Kommentarer
Postat av: QUEENIE

jag var väl också där och stoppade dig, assshole! teamwork!

2008-12-01 @ 16:13:36
URL: http://queenieocampo.blogg.se/
Postat av: Roland Söderort

Jag får ju inte gå på flickor, men hade du skrivit i din blogg snabbt hade jag kommit och ställt mig ivägen som en mänsklig mur, som en riktig söderort city rocker, alt. hållit i fyrtornet så kunde du vevat eller givit några klassiska pungsparkar (hade dock endast funkat om personen i fråga var shemale)

2008-12-01 @ 17:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0