Kvällen Efter Dagen

Okej, jag har aldrig i hela mitt liv blandat saliv med röv (utom en gång när jag verkligen ville ha nåt ifrån Viktor, men räknas knappt, jag fick det inte)

Men det verkar nästan som en bra grej att satsa på.

Ska jag få leva mitt liv utan att folk ska kasta skit på mig hela tiden ska jag vara cptrevlig mot folk som jag ger blanka fan i.

Men nu ska vi inte tänka mer på de, idag fyllde en assöt lite flicka år. säg hej till tiffany allihopa.


Hej hej!

Hon ska firas på lördag.

Och då kommer det inte vara några äckliga 92-brudar där!

Kommentarer
Postat av: Roland Söderort

Söt brud ja! Tiffany - voff.



Här följer en del utav en sång som hyllar en förort i Söderort, 77an är artisten:





Om jag kommer med tunnelbanan eller bussen från en förort så stel finns det bara en plats på jorden som kan få mig att bli hel.



Dynamiken fyller mitt sinne en skön eufori det är här jag känner mig hemma det är här jag känner mig fri.



God kväll, tack för ordet.

2008-12-26 @ 00:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0