Ljud, Brud, Skrud ;I Dagens Rim Händer Allt I Mitt Huvud

I natt skickade dagens födelsdagsbarn:
att min rumpa var len som garn.
Så då vart jag lite pilsk
och letade bilder tills jag vart ilsk.
För de jag hittade först,
kunde långt ifrån släcka denna törst.
Men hittade efter ett tag mms på nån som verkligen är en fröjd
Så jag satte mig och tänkte på mitt liv, nöjd.
Och jag har fortfarande lite dåligt samvete
för att Fredrik inte tyckte om ett visst läte.
Den musiken jag ock jasmine lysssnade på,
så jag slog han då.
Jag slog han hårt så han började blöda,
-Ja blodet, de bara flöda.
Nu kan jag ha överdrivit,
men jag tog åtminstånde ej någon smakbit.

På tala om mms, alla ni små fattiga människor, ta och köp nytt kontantkort idag. Får jag inte minst 10 grattis-sms imorn kommer jag inte till skolan, får jag under 5 hoppar jag från taket.

Galet nära att skriva mitt nummer här, men stoppade mig själv..fast, de finns på eniro ;P

Kommentarer
Postat av: Roland Söderort

3 timmar kvar nu karismas....hoppas en futtig gratulation via din blogg imorgon är någonting, det är ju trots allt tanken som räknas. Tanken och lojalitet.



På tal om ingenting så måste jag påminna dig om att speldjävulen har porrpung.



Grattis i förskott, skit i krogen lev livet hemma.



Vi ses på jägarn imorgon, sitter där från drygt 16.00.







2008-12-14 @ 21:01:49
Postat av: Roland Söderort

3 timmar kvar nu karismas....hoppas en futtig gratulation via din blogg imorgon är någonting, det är ju trots allt tanken som räknas. Tanken och lojalitet.



På tal om ingenting så måste jag påminna dig om att speldjävulen har porrpung.



Grattis i förskott, skit i krogen lev livet hemma.



Vi ses på jägarn imorgon, sitter där från drygt 16.00.







2008-12-14 @ 21:02:47
Postat av: Queenie

GRATTTIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSS!!!<3

2008-12-15 @ 00:22:09
URL: http://queenieocampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0