Nejmen Förlåt

Sviken av bästa vän.
Sviken av väldigt speciell pojke.
Ogillad utan anledning i skolan.
Grovt dissad (fast tydligen inte?)
QB
"karin ger alla" på facebook 
"nej, jag ringde dig bara för ja va kåt"
Skitsnack i blogg av random
"horkarin" i skolan
Kärleksproblem med misslyckad födelsedag som följd.
Min mamma kallar mig hora och säjer att hon hatar mig.
Pappa vill inte vara hemma då han inte tål sin fru.
Skitsnack man hör från randoms.

De kanske inte är så farligt, men för tillfället rann det över.

Bloggen återupptas när riktiga Karin är tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:( när?

2008-12-26 @ 13:13:14
Postat av: amanda

nä men vännen! :( <3

2008-12-26 @ 15:13:32
Postat av: Mia

JA ÄLSKAR DEJ SYSTER <33

DU BETYDER MEST PÅ HELA JORDEN FÖR MEJ !!

2008-12-26 @ 20:57:52
URL: http://aboutmalm.blogg.se/
Postat av: emma

men sötnosen då..

2008-12-26 @ 21:32:35
Postat av: Anonym

de förtjänar inte dina tårar gumman. <3

2008-12-26 @ 22:14:54
Postat av: Roland Söderort

För det första, "den" som kallar en brud för något sånt ska fan ha en morakniv i sig, ryggradslösa flockdjur blir äcklad.



Känns inte som man kan få vinden att vända direkt, men känner att jag måste skriva någonting, som möjligtvis kan hjälpa dig en liten bit på vägen.



Rent allmänt, dem som snackar skit om någon är bara osäkra muppar, man kan säga vad man vill men för att "höja" upp sig själv så snackar man för att dra ned någon, patetiskt och fegt ja, väldigt lätt för mig att sitta och skriva men försök ignorera skiten (kanske inte just idag eller imorgon men för framtida leverne), inte värt att lägga energi på dessa hyenor och klåpare.

Med respekt för dig så kommenterar jag inte det övriga men jag hoppas att det löser sig, efter regn kommer solsken brukar man säga, och så är det alltid, frågan är bara när det slutar regna. Roland hoppas och önskar att det gör det så fort som möjligt.



Här följer en sång som kanske får dig på andra tankar.

http://www.youtube.com/watch?v=zV6WgRAN9FU

2008-12-27 @ 00:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0