Nu Har Halva Julen Plockats Ner

Alla äckliga små tomtar som suttit överallt har blivit nedslängda i påsar och inkastade på vinden.

För det är där de hör hemma.

Men när jag tyckte att granen skulle ut sa moder min att jag inte fick röra den. Den ska nämligen stå tills alla barr har ramlat ned på golvet så att jag får damsuga upp allt.

Men jag ska börja plocka undan den lite diskret, gå ner och ta bort en kula i kvarten.

Ingen kommer märka något och man kommer i princip kunna tro att kulorna plockat ner sig själva.

Le noel est fini.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo men de tror jag med

2008-12-30 @ 19:22:02
Postat av: Roland Söderort

Mindre än 11½ kvar utav detta år...vill passa på att skicka lyckoönskningar inför nästa år till karismas ifrån Söderort.



Måste reppa lite inför imorgon, då är det äntligen dags för 2008:as tyngsta lista....

ROLAND SÖDERORTS ÅRSLISTA



Gott nytt år voff.

2008-12-31 @ 12:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0