Nu Har Jag Klarat Hela

Need for Speed på min nya mobil.

Och det suger ganska hårt, det var nästan de som var anledningen till att jag ville ha en Sony Ericsson.

Igår somnade jag iallafall vid 23 och det var så galet skönt att det inte finns, så därför vaknade jag tidigt och har nu inte ett skit att göra.

Förresten blir jag irriterad.

1525 stycken??? Idag???

Varför??? Äckliga jävlar snorungar, ingen kommer vilja läsa dom ändå.

De enda bloggarna som faktiskt är värda att läsa är den här, den här,  den här och ibland även den här. Och luste, min också kanske? Den kan ni läsa här, här, här och till och med här.

Hej, det här måste vart de största slöseriet med tid i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: QUEENIE

vadå IBLAND? ashole, du är inne på min 24/7, sluta ljuuuuuug!!!!! min blogg är värd att läsa! =D

2008-12-22 @ 12:29:34
URL: http://queenieocampo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ne de e den väl antagligen inte.. tyvärr men detta suger ganska stenhårt dessvärre. Det ända glädjeämnet med denna bloggen är Roland Söderort och hans historielektioner.

2008-12-22 @ 16:08:08
Postat av: Anonym

att läsa var mitt största slöseri med tid.

2008-12-23 @ 20:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0