Tro Det Eller Ej!

Men jag har faktist inte kommenterat min egen blogg.
 
Visst att jag gör det då och då, men den här gången är det faktiskt inte jag! 

Men vem det nu än är som haft lite tråkit, nästa gång du har tråkit är du hjärtligt välkommen att göra om det! Kommentarer is the shit.

Och Queenie rimmade idag om krogen. Och inte långt kvar nu! Wopie! En vecka precis :)

Förresten har jag 75C i BH. Om Pilske Per menar allvar med sin julklapp ;)


Bilder efterlystes också. Så här kommer en bild ifrån juni 2006 :)

Kommentarer
Postat av: JR

Hahah, fjortis karin. Va de ett tag sen man såg :)

2008-12-08 @ 19:59:35
Postat av: Roland Söderort

2006 eller 2008 vad gör det? För hon är lika elegant för det :-)

(tror det rimmade...kanske inte ett försök iaf)



Nu gäller det att bita ihop bara, två svängar kvar sen så är mitt projekt färdigt här i hemmet. Kaffebryggaren är på så nu finns ingen återvändo.

Önskar att du vore här och såg mitt hantverk men jag får berätta mer om det när vi träffas sen.



Fick svar idag ifrån Stockholms stadsmission, för att utföra volontärarbete så måste man gå deras volontärutbildning samt vara 23 år fyllda, så där sprack det.



Känns lite trist, lika tråkigt som att vara förälskad i någon och det kort och gott är tvärkört...det är då man lyssnar på tyngre dansbandsklassiker såsom Schytts med "Aj aj aj".



"men du var redan gift och hade barn och en man"



Återigen tack för ordet och utrymmet på bloggen; "goes around comes around".



Vill passa på och slå ett slag för ROLAND SÖDERORTS ÅRSKRÖNIKA som kommer att dyka upp på karismas.blogg.se någongång den 31 December i år, så håll utkik :-)



Väl mött, lev och njut! AVE Karismas

2008-12-08 @ 21:01:30
Postat av: Roland Söderort

2006 eller 2008 vad gör det? För hon är lika elegant för det :-)

(tror det rimmade...kanske inte ett försök iaf)



Nu gäller det att bita ihop bara, två svängar kvar sen så är mitt projekt färdigt här i hemmet. Kaffebryggaren är på så nu finns ingen återvändo.

Önskar att du vore här och såg mitt hantverk men jag får berätta mer om det när vi träffas sen.



Fick svar idag ifrån Stockholms stadsmission, för att utföra volontärarbete så måste man gå deras volontärutbildning samt vara 23 år fyllda, så där sprack det.



Känns lite trist, lika tråkigt som att vara förälskad i någon och det kort och gott är tvärkört...det är då man lyssnar på tyngre dansbandsklassiker såsom Schytts med "Aj aj aj".



"men du var redan gift och hade barn och en man"



Återigen tack för ordet och utrymmet på bloggen; "goes around comes around".



Vill passa på och slå ett slag för ROLAND SÖDERORTS ÅRSKRÖNIKA som kommer att dyka upp på karismas.blogg.se någongång den 31 December i år, så håll utkik :-)



Väl mött, lev och njut! AVE Karismas

2008-12-08 @ 21:02:28
Postat av: Roland Söderort

2006 eller 2008 vad gör det? För hon är lika elegant för det :-)

(tror det rimmade...kanske inte ett försök iaf)



Nu gäller det att bita ihop bara, två svängar kvar sen så är mitt projekt färdigt här i hemmet. Kaffebryggaren är på så nu finns ingen återvändo.

Önskar att du vore här och såg mitt hantverk men jag får berätta mer om det när vi träffas sen.



Fick svar idag ifrån Stockholms stadsmission, för att utföra volontärarbete så måste man gå deras volontärutbildning samt vara 23 år fyllda, så där sprack det.



Känns lite trist, lika tråkigt som att vara förälskad i någon och det kort och gott är tvärkört...det är då man lyssnar på tyngre dansbandsklassiker såsom Schytts med "Aj aj aj".



"men du var redan gift och hade barn och en man"



Återigen tack för ordet och utrymmet på bloggen; "goes around comes around".



Vill passa på och slå ett slag för ROLAND SÖDERORTS ÅRSKRÖNIKA som kommer att dyka upp på karismas.blogg.se någongång den 31 December i år, så håll utkik :-)



Väl mött, lev och njut! AVE Karismas

2008-12-08 @ 21:03:09
Postat av: Roland Söderort

Ber om ursäkt för trippelposterna, datorn hängde sig.



2008-12-08 @ 21:07:29
Postat av: QUEENIE

yeah right, visa IP nummer dåååååååå ;D

2008-12-08 @ 22:28:12
URL: http://queenieocampo.blogg.se/
Postat av: even i know who mr R.S is

why dont u?

2008-12-09 @ 13:59:19
Postat av: Anonym

hon är ju fjortis fortfarande ser det ut som , fast man inte sett henne på ca 3år

2008-12-09 @ 17:40:07
Postat av: jasmine

vad snackade du och rebin om då när ni gått av tuben om man får fråga ? :A man blirre ju nyfiken :)

2008-12-12 @ 16:05:24
URL: http://jasmineaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0