Utvärdering 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Krogen motherfucks!!!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Kan ha gjort de, kommer liksom inte ihåg, men lovade typ att jag skulle bli världshäskare..har iallafall kommit en bit på väg.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Men nej!?
4. Dog någon som stod dig nära?
Queenie några gånger, men hon en konstig förmåga att alltid börja leva igen. Attans.
5. Vilka länder besökte du?
Frankrike, Finland, Spanien och Rinkeby.
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Ett eget uppslag i playboy. Moore går också bra.
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
18 Augusti
8. Vad var din största framgång 2008?
Vann presidentvalet i USA, men tackade nej eftersom att jag är för bra. 
9. Största misstaget?
Att jag tackade nej till det. Min blogg skulle vara typ väldens mest lästa!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har fått städsjukan, så tål numera inte dammtrasor och dammsugare. Väldigt synd, då det är så roligt att städa.
11. Bästa köpet?
Jag köpte mig en vän som heter Queenie. Hon kostade 6 cider och en puss på kinden.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Fy fan, onyttigheter. Donken och choklad. (Ja, Fucking Queenies fel!)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Läs svaret ovan.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Lil wayne-lolipop. Grr för den!
Flo rida- Appelbottom jeans The voice i kungsan, minnen!
Kick- fest hos mig. Sommarens mest sönderspelade låt. Tänker på blackdevil och cider
Britney Spears- Piece of me. Världens mest efterlängtade comeback, och bra var den också!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
De hände en jävla massa. Både helt underbart och precis tvärtom. Men tror nog ändå att det är bästa året i mitt liv en så länge.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Letat jobb och blivit tät. Pluggat så jag kunde slippa skriva samma prov flera gånger.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Träffat Elin, slagits med aliens. Önskar också att jag aldrig legat med en turk.
18. Hur tillbringade du julen?
Falska leenden hemma
19. Blev du kär i år?
Jag blir kär varje dag. Men på riktigt? Ett litet tag kan jag nog ha varit kär på riktigt.
20. Hur många one night stands?
3...miljoner. Fast de beror på hur man definierar det, jag skulle vilja skriva 4miljoner, men eftersom att det hände två gånger blire det 3. Men one nights stands som i "knulla nån man skiter i för att man för tillfället vill" blir det 4miljoner.
21. Favoritprogram på TV?
90210, American Teenager, Desperate
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nja, jag har. Men det är onödigt att fortsatta med det. Nu tycker jag bara ingenting om folket i fråga. Har dock en brud som jag tycker väldigt illa om. Så som hon gjorde kan man kanske göra om man känner personen i fråga. Men de gör hon inte och kommer aldrig göra heller. Men jag känner inte henne heller, så kan inte hata.
23. Bästa boken du läste i år?

Mästaren. Sann kärlek
24. Största musikaliska upptäckten?
Jag äger alla på guitarr hero. Förrutom när folk slänger sig mellan benen på mig och fottar upp under min kjol, då är jag inte så värst bra.
25. Något du önskade dig och fick?
Jag jobbar fortfarande på honom, men snart så.
26. Något du önskade dig men inte fick?
DD-kupa
27. Årets bästa film?
The housebunny-trailern. Filmen är inte lika bra dock, men också helt okej.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Vaknade, Champangefrukost, åkte till Queenie o åt tårta, åkte till skolan, gick i skolan, åkte hem, åt god mat o drack vin, 90210. Sov. Måndag liksom!!
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jag kunde ha fått fylla år i typ mars istället?
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Tröja som åker upp för mycket med tights. 
31. Vad fick dig att må bra?
Skatta och dricka.
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jag är inte sugen på någon, men hört rykten om att alla i Jonas Brothers samt Jacob Josefson varit lite sugna på mig.
33. Vem saknade du?
Jag har saknat min gamla mamma, hon som kunde prata med, och en gammal vän.
34. De bästa nya människorna du träffade?
Men shit? Så det krävs minne här alltså? Orättvist!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hah, älskar din definition av one night stands :P

2009-01-07 @ 10:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0