Att Hänga Med Sofia Är Självmord

För plånboken. Haha :)

Vi skulle nämligen bara till mcDonalds. Så jag tog ut 300kr så att ja kunde hämta ut mina skor också. Men helt plötsligt var alla pengarna slut och inga skor hade hämtats ut. Och tro det eller ej, men jag åt inte för 300 kronor!

Psykologiprvet gick åt helvete, jag som trode att jag skulle få jättebra eftersom att jag pluggat så mycket. Men icke sa Nicke.

Blondes have more fun kanske är sant trots allt. Mitt liv som brunhårig har iallafall inte börjat vidare bra. Jag tror det är dags att börja om från början nu.

Har fått se bilderna från det där fotograferingen idag förresten. Max tycker att han själv är as-het och att jag ser jätte oskyldig ut.


Bestämm själv

Kommentarer
Postat av: Fialutten

Haha...man hittar så mkt fint när man är med mig : ) Min shopping hysteri sprids som en sjukdom på folk HAHA ; D!<3

2008-10-24 @ 15:32:56
Postat av: Max

haha karin. jag har inte sagt "as-het"! lite överdrift fårn din sida? nu på datorn ser jag bara konstig ut

2008-10-24 @ 15:41:52
URL: http://trefilosofer.blogg.se/
Postat av: sussiepussie

MAX ÄR AS HET OCH KARIN MED!

2008-10-24 @ 16:56:35
Postat av: Anonym

BÅDA är SJUUKT heta verkligen, två snygga blondiner !

2008-10-24 @ 17:07:22
Postat av: jasmine

Utan karin och max fina ansikten hade bilden inte gjort skolan rättvisa :)

Väldigt snygga blondiner !

2008-10-24 @ 17:08:53
URL: http://jasmineaxelson.blogg.se/
Postat av: Max

jävlar karin! vi är poppis

2008-10-24 @ 19:36:26
Postat av: Roland Söderort

Festen har bara börjat i söderort, synd att du bor i mordor gummam men det löser speldjävulen som förövrigt har porrpung, lev och njut.

2008-10-25 @ 03:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0