Börjar Ge Upp Nu

Jag saknar någon så sjukt mycket. Och jag vet inte riktigt varför. Men nu när min mobil har blivit snodd kan jag inte ens ringa honom, och höra hans underbara röst.

Fan, jag borde gjort en backup på alla mina nummer i mobilen. Lite sent påkommet nu dock.

Och inte vill han logga in på msn heller. Fan, lovar att han har hunnit skaffa sig tjej nu. Fan säger jag bara.

Dock har jag en ny idé. Jag ska skaffa mig två dvärgar. Dom ska heta Huffe och Puffe och dom ska bära min väska. Asså, riktigt små dvärgar. Kortare än en meter. Annars får de va.

Kommentarer
Postat av: QUEENIE

va ska du ha dvärgarna till ?

ta min mamma;)

2008-10-06 @ 19:39:44
URL: http://queenieocampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0