Det Här Måste Bara Vara En Allmänt Underbar Dag

Nu har jag blandat ihop mina linser också!

Hade tänkt att hoppa in i duchen, så att man inte behöver oroa sig för fett hår ikväll, och vågar inte duscha med linserna, ifall dom skulle ramla ut hittar man de aldrig igen.

Men nu råkade jag blanda ihop dom, så la dom först i fel, så då flyttade jag dom, och sen kom jag inte ihåg vilket lock som var till vilken, och bla bla bla. Men fan va bra om de blir fel. Då kommer jag ju se bättre utan dom än med fel styrka på båda ögonen.

Asså vilken skit. Men nu blire en cigg på balkongen och sen ska jag in i duschen.

Skicka gärna nummer på msn, vet inte vart jag ska skriva upp de bara men, så att jag har :)

Kommentarer
Postat av: Frank Söderort

bor denna pudding i Hässelby?

2008-10-03 @ 17:28:05
Postat av: Anonym

Hejsan, mitt nummer är 0733644964 slå gärna en pling så hörs vi :) puss / Söder.

2008-10-04 @ 04:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0