Det Tar Bort Det Roliga Att Kommentera

När man måste skriva konstiga koder varje gång man har kommit på något kul eller fyndigt.

Vem vet, kanske tex "Vad är det för en märklig bula du har i pannan?" på finska. Ska inte avslöja vem som har fått mina kommentarer dock, men gissar på att hon blir lycklig. Jag är kommentarkungen! Mohahahaha

Men jag har överlistat dom! jag har nämligen skrivit ner vissa av koderna här! Så nu kan jag bara kopiera dom härifrån!Mohahahahhahahhahahah än en gång!

weight hathaway
marks oct
aimee peru
hee impassable
overflow value
wyckoff as

Kommentarer
Postat av: Roland söderort

Keno - ett bra erbjudande.

2008-10-13 @ 19:52:06
Postat av: QUEENIE

NO LIFE MOTHERFUCK!!! XD

2008-10-13 @ 23:21:28
URL: http://queenieocampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0