Fan I Helvetes Jävla Tattar-Skit-Skola

Gissa hur lång tid det tar att bli av med sin mobil i en skola i hässelby strand?
Max tio minuter.

Och vet ni vilket underbart stöldgods jävlen fick tag i? En mobil, två år gammal, med glapp i battariet, som stänger av sig minst en gång i timmen. Den är även låst till TELENOR. Visst att det redan är bevisat att man måste vara lite dum ifall man tecknar ett abonnemang till telenor, men inte ens vi dumbommar som gör de köper en trasig jävla telefon.

Hum, så den är alltså i princip värdelös.  man får väl max en såndär 150-200 för den. De skulle jag kunna ge för den. Alla mina bilder, min musik, alla kontakter, allas födelsedagar, alla läxor, all min planering och framförallt -alla mina minnen i sms.

Fan vad jag dör nu. All misshandel på folk i klass Es1 tar jag skulden för tills jag har fått tillbaka min mobil.

De numrena jag har kvar:
*Markus Vig
*Queenie
*Ante
*Sandra
*Hanna Ståhls gamla nummer
*Fias hem+mobil
*Johan hem+mobil
*Nummer jag kan utantill
Vilken jävla tur att jag lagt in alla nummer jag använder mest på min rums tele....NOT

Och jag tycker att jag är värd ett sympati-ligg. Så jag planerade ett porrit sms från Qs mobil, men så hade hon inte det nummret jag var intresserad av. Så om någon som känner Micke, pike, håkan whatever, ser det här, hälsa honom att han är hjärtligt välkommen hit hem för att knulla. Om han kommer innan typ 1800 (du är nämligen fortfarane skylldig mig ett.)

Dagens låt

Döda är kul...

Kommentarer
Postat av: Roland söderort

sympatiligg kan du få av mig gumman

2008-10-03 @ 16:14:25
Postat av: hanna ståhl (med nytt nummer) ;)

haha lite kul att läsa din blogg och se att jag är omtalad =)

hade nästan glömt hur störd du var ibland :P hahaha. vi hade våra tider vi..

2008-10-04 @ 14:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0