Five, Six Seven Eight. Dadadaddadadadaaa

Wohoooo, förutom att min kärlek är besvarad så är jag jättetaggad på alla andra sett med.

Sista dansen idag. Och den avslutades med uppvisning. Och det gick förvånansvärt bra. Och så fick vi se på 5-åringarna som knöt knut på sig själva till musik. Kommer både video och bilder när jag har fått dom på msn. Hade även VM-mästaren James någonting som lärare idag. Fan va cool han va, inte alls så gay som man kunnat tro. Och Kattha blev kär ;)

Och sjukaste grejen. I somras åkte jag flak med en kille som heter Kim som går i brommagymnasium. Och Amanda som jag dansat med i tre dagar var på samma flak. Helt galet. Hon har typ varit på G med Kim och allt möjligt. Och hennes syrra, som också åkte på de flaket, strulade med kims kusin, samma kille som sara hade lite mys med. Gaaaaalet. Fan vilken liten värld. Haha, så jävla värt.

Nu, dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0