Fredag Blev Inte Som Planerad

Alla måste komma ihåg när man var 13 och "kär" i nån stackars pojke. Man tog då och träffades, han, du, hans kompis och din kompis. Och så blev det som en dubbeldate.

Första timmarna satt båda och pratade med sina kompisar, och när man slappnat av lite delade man upp sig i par.

Så var gårdagen. Lite har dock ändrats, saften har bytits ut mot alkoholhaltiga drycker och kramar är inte det värsta man kan göra.  Det är inte längre pinsamt att fastna med håret i killens dragkedja när man kramas. Det pinsamma nu för tiden är att man råkar gå för långt med någon som bara ska föreställa en kompis.

Men lika glad för det är jag, dock kan jag väl säja att någon annan som jag känner blev lite  nojig över hur kvällen utvecklades.

Planeringen för kvällen var att vi skulle sitta på nån parkbänk eller liknande och drick en massa, kedjeröka och äta choklad och munkar. När vi tröttnat på de skulle vi dra oss hem till danne och terra dom som var där.

Men istället hamnade vi då alltså hemma hos Bikke. Där vi kollade på typ tre filmer och lekte med hans får.

Och jag hade med mig min kamera, men tog typ 5 bilder, och alla jag är me på ser jag blekare och fetare ut än nånsin förut. Så de får bara bli en liten bild, på min galenpanna :)


Kommentarer
Postat av: roland söderort

handen på hjärtat så är jag lite besviken faktiskt

2008-10-04 @ 12:24:28
Postat av: QUEENIE

haha diskret sa du vaaa?

2008-10-04 @ 13:52:42
URL: http://queenieocampo.blogg.se/
Postat av: Roland söderort

"Alla måste komma ihåg när man var 13 och "kär" i nån stackars pojke"



Hehe det var väll knappastsynd om honom, snarare en dröm som gått i uppfyllelse. Trevlig Lördag Karisma.

2008-10-04 @ 14:52:02
Postat av: --

"Men lika glad för det är jag, dock kan jag väl säja att någon annan som jag känner blev lite nojig över hur kvällen utvecklades."





vare B som blev nojjig för han inte fick som han ville ellööör? ;P

2008-10-05 @ 12:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0