Fredag Kväll

Igår åkte jag på hemliga uppdraget nummer 2 runt fem.

Och efter en liten fika och så åkte jag och Emelie (eller alexandra, kommer inte ihåg) hem till henne i Hässelby. Där kollade vi på film, pratade en massa skit och myste med ljus och liknande.

Men eftersom att hon är så jävla tråkig åkte jag sen hem till Queenie och bombade hennes lägenhet. Så mr X fick åka hem :P. Och förresten är det synd om Queenie. För varje kommentar jag får på de här inlägget får Queenie tre kronor av mig. Hon har nämligen 5,16kr på sitt konto. Det är bra jobbat om jag får säja det själv.

När jag kom hem runt två satte jag mig och sydde. Och det tog jättelång tid, vad inte klar förrän vid tre. Vad jag sydde är dock en hemlighet det med. Allt är hemligt just nu.

Utom Saffas presse, för den har jag inte köpt ännu :P hahahaha, jag är bra

Till ikväll har jag och Queenie sett till att ha jättecoola matchande grejer. Ni skulle bara se. Det är absolut inte gigantiska rosa solglasögon som vi ska ha på oss på kvällen iallafall.

Kommentarer
Postat av: QUEENIE

DU ÄR SÅ JÄVLA SÄMST! :P

2008-10-18 @ 12:27:59
URL: http://queenieocampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0