Hoppas Ingen Har Skickat Nåt Strump-sms

Märkte nämligen just att mobilen faktiskt inte funkar.

Haha, simkorte funkar inte i den där, så då försökte  jag med en annan mobil, men inet där heller. Så de va jue lite tråkit. Så de får bli en grå mobil med en panda på. Om jag orkar bära den med andra ord. Jag tränar ju faktiskt inte så himla ofta.


Min hand i de finaste av vinklar, försöker nämligen diskret visa min batman /blottar-Stig tattoo


Och en anledning till att man inte ska ta bort sminket när man kommer hem. Man kan bli sugen på att ta egobilder!


Kommentarer
Postat av: jasmine

haha min blottar-stig <3

2008-10-09 @ 19:53:24
URL: http://jasmineaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0