I Don't Like Mondays



Men idag var trots allt helt okej. På idrotten lekte jag och Queenie för fullt. Vi spelade pingis med sju bolar, och när vi tröttnat på de körde vi istället vid ett minibord - där vi bland annat testade hur det var att spela rullstols-pingis.

Sen var det en (eller typ en halv) lektion och efter det åkta jag med Queenie till vällingby, där jag skulle fixa in mobil (utan något resultat dock). Sen köpte jag en glass och av en rolig anledning som jag inte tänker berätta här ville inte Queenie ha nån (de kan ha och göra med att hennes mage var full och behövdes tömmas först, men de skulle även kunna vara nåt annat...)

Åkte tillbaka till skolan och hade min foto-lektion. Känner mig dålig - Vi håller på med samma saker som ettorna. Shit....

Kommentarer
Postat av: Roland söderort

Roffe söderort > du är nästan lika dålig på att kasta pil som du är på att dricka.



Måndagar är bra att ha, för att utan Måndagar så är blir ju räddslan för strömavbrott och dylikt betydligt större.

2008-10-13 @ 19:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0