Igår Var Mysig Igen

Körde bil i typ en timme och sen körde jag hem till Johan (weei, jag är bra! Inga påkörda stenar den här gången).

Sen var jag där ett tag, sen gick vi och lekte med Ludde, där fick vi köra helikopter och sitta i fängelse...väldigt festligt(?) Men söt som fan är han iaf. Så..nån som vill ha barn med mig? Gärna du som har såna gener som gör att ungen föds och kan prata. Jobbit med skrik. 

Sen gick vi hem till Johan igen, åt god mat och sen var det 40 year old virgin. Sen missade jag sista bussen och fick gå från vällingby.

Och gissa vad? Nu är Johan säkert framme. Så from nu, 11månader och sen kanske han äntligen blivit en man. Haha

Eftersom jag är bäst på att fixa i bilder så..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja har väligt bra gener!1! Kmmr hem till dej ikväl

2008-10-28 @ 13:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0