Igår

Vart det varken fest eller enhjuls-cykling. Men kvällen blev mysig i vilket fall.

Idag har jag stått ute och slavat i trädgården. Krattat löv i ca 3 timmar och en tredjedel är kvar. Men det har Maria fått nu. Att bo i villa är ett helvete ska jag säga er alla. Men eftersom att jag vill bo i vasastan och mamma på södermalm är vi kvar här. Bajenland är något jag inte går med på. Hellre slava här isf.

Har förresten legat och tänkt i natt, och jag kom fram till konstiga saker. I sommras träffade jag en kille som jag inte kommer ihåg vad han heter, hehe, men lidingö har jag kallat honom iaf. Han frågade mig om jag nån gång "provat en utlänning" Och det hade jag jue inte. Då sa han att antingen borde jag göra det eller aldrig göra det. Lite som "once you've tried black you never wanna go back" fast inte black black, utan lite mer lite utblandat.

Och nu har jag ju testat det. Och frågan är om han inte hade rätt. Haha...inte bra.

Ska nog ringa och gratta Viktor idag iallafall. Man vet jue aldrig om man ångrar sig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0