Ingen Banting Här Inte!

Jag har gett upp mina bantningsplaner. Jag ska bli fet i stället.

Igår på generation fett på trean var det om feta tanter (i typ 220kg-klassen) som satt på män och fick betalt. En av kärrningarna fick 300dollar i timman av att bara sitta på en man. Hon kunde sitta där och titta på tv och trycka i sig cheeseburgare, och sen bara håva in pengarna. De verkar fan som ett nice jobb.

 Inte nåt jobb som borde kräva att man har väldigt bra betyg heller gissar jag?


Lycko han..

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU kan få pengar av att sitta på mig fast du inte är fet. hähä allrajjt.

2008-10-09 @ 16:14:49
Postat av: Roland söodert

haha 300 dollar i timmen, ni ska ju bara veta vilka skampriser man betalade i pataya beach i thailand och senaste riga kryssningen nu i våras haha gick ju plus på hemvägen med enarmade banditen för f-n

lev och njut

2008-10-09 @ 21:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0