Jag Är Shnygg!

Eftersom att mamma är en slavdrivare tog hon fram sin 9meters piska och tvingade mig att följa med henne ner och panta tidningar eller vad de heter.

Och idag har jag jag haft korti-korttjol och stumpbyxor. Och med min nya jacka syntes inte ens kjolen. Matchade den byxlösa stilen med ett par röd-vit-randiga gummistövlar. Sliskit värre.

Funderar förresten på att köpa mig ett djur att ha på mig i vinter. Varmt och mysigt! Inte levande djur dock. Det ska vara dött innan jag köper det. Ofta jag kan sy? Har faktistk ett litet djur på nya jackan. Men han luktar rök! inte bra. Fy för tjuvrökande pälskragar!


Kommentarer
Postat av: Roland söderort

för att visa mina lojalitet till dig så kommer jag att flå mig själv och ge dig huden, kanske inte päls men det är tanken som räkns. kram

2008-10-08 @ 16:29:55
Postat av: BEBE ES

Hahaha WTF MAN

2008-10-08 @ 20:24:25
Postat av: Roffe söderort

djurplågare!

2008-10-08 @ 21:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0