Jag Blir Lite Orolig

Queenie har inte varit inne på msn på hela dagen.

Hon kanske är gravid trots allt. Nästan läskit. Men de gick fort i sånnafall. Om hon inte ens kan sitta vid datan för att magen är så stor. Men hon kanske bara har dolt den väldigt bra hittills.

Hoppas att jag får bli gudmor..jag älskar barn...

Har förresten gett upp min designa-vinbox-plan. Har nämligen gjort tre stycken nu. Och alla blev jättefula, eller, dif-boxen blev ju självklart fin, men ful på samma gång. Helt underbara bilder men jag satte dom helt åt helvete. Men nu har jag kommit på den ultimata. Jag behöver bara en halvkroppsbild på en naken man. De kommer bli superfint! 


Kommentarer
Postat av: Sanningen

Karin Malm gillar inte barn. Hon skulle sparka på barn om hon fick chansen

2008-10-05 @ 20:58:14
Postat av: QUEENIE

jag var på sjukhuset och gjorde abort...

2008-10-05 @ 21:24:10
URL: http://queenieocampo.blogg.se/
Postat av: Anonym

svikare, du ringde aldrig.

2008-10-05 @ 23:59:36
Postat av: jesus

nej hon skulle peta ut ögonen och göra soppa.

2008-10-06 @ 02:12:55
Postat av: Roland söderort

Hej igen Karismas, hoppas dagen din har varit bra tråkigt att höra om vinboxarna det är ett tydligt tecken på att det är dags att byta till rosita eller kir, då behöver du inte deigna några boxar.







2008-10-06 @ 16:42:23
Postat av: Roffe söderort

Hej Karismas! Jag blir så ledsen när du inte lyckas med det du vill, men jag skulle vilja höra lite med detaljer om dina äventyr, samt lite fler bilder där du visar dina tillgångar.

Mvh Roffe söderort

2008-10-08 @ 10:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0