Jag Borde Duschat Nu Istället

Att lägga min dusch imorse var ett väldigt dåligt val av mig.

Nu har jag nämligen städat! Jajamensan. Och när jag städar ingår liksom dansen. Så där "musiken-är-så-hög-att-det-inte-spelar-någon-roll-hur-fult-jag-dansar-dans" den med viftande armar och när man låtsas att det bor nån i spegeln som man skriker på.

Bra är de ska jag säga. Iallafall om man vill att de ska ta jättelångtid att städa och att man vill få träning. Svettig som en liten gris.

Och mitt hår ser fett ut också. För jag trodde att det var några som höll på att bryta sig in förra gången som jag duschade, så lyckades inte skölja ur håret ordentligt. Fan för den, såg fräshare ut innan jag gick för att duscha. Men förutom att mitt hår ser fett ut, (det är nämligen inte det, man kan lukta på det om man inte tror mig) så är jag as-läcker idag. Har pyamaströja och mina gulli-mjukisar med ett litet hål på rumpan på mig också. Niiice.

Ska sätta på kläder nu, otroligt att man kan vara hemma en hel dag och inte få ett skit gjort...

Kommentarer
Postat av: jasmine

haha jag är likadan själv karin !

din beskrivning av "musiken-är-så-hög-att-det-inte-spelar-någon-roll-hur-fult-jag-dansar-dans" är klockren och stämmer in på mig precis.

Jag får aldrig något gjort i mitt rum, det ser fruktansvärt ut !

2008-10-10 @ 18:03:40
URL: http://jasmineaxelson.blogg.se/
Postat av: Roland söderort

Som vanligt så är festen sedan länge igång här i dem södra förorterna. Hör av dig om du vill dricka sprit och kir med Roland här bjuds det till ska du veta i övrigt vill jag önska Er en trevlig kväll! =)

2008-10-10 @ 18:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0