Jag Ska Föreställa Snart 18?

Och en 15åring tål mer än jag? Fan va pinsamt det vart igår kväll alltså.

Snart 18: halv flaska vin, 2öl en shot.
15år: hel flaska vin, tre shots.

Teddys tjej maria vann allså över mig, och frågan är om det är okej.

Buhuh, men iallafall, åkte till vällingby ock åt lite mat, fast de vart bara en cheese, för dom har slutat med chickenburger :'( annars skulle de blivit två chicken och det  skulle inte blivit som de blev. Sen åkte vi iallafall hem till teddy. Och hans gulliga tjej va me också. Sen va vi där ett tag, räknade ut medelålderna på Marias ligg, (de vart förresten 99, ... hoppas att vi räknade fel, annars va dom typ 9 år??) lyssnade på samma låt 50tusen gånger osv. Sen drog vi till nisses krog(?) eller nåt sånt.

Så jag har varit där nu :D haha. Där skulle vi dricka lakrits-shots, men då började jag må dåligt, så de va inte så bra. he-he. Men ingeting kom upp samma väg som det kommit ner. Jag är fan bäst :)

Sen gick vi till nån liten kiosk där alla åt vitlök så att det luktade väldigt gott sen. Sista pendeln hem och stod i spånga och pratade ett tag.

Och gissa vad som hände när jag kommit hem och sovit ett tag?Jo, sådär vid 6 kommer pappa upp på mitt rum och säger att det har hänt nåt med Queenie och att nån har kommit hit för att prata med mig. Så jag rusar upp och ut, och gissa vem som står där med blad i hela håret.

Gissade du på Bikke gissade du rätt. Och andré som stod och gömde sig. Och dom skulle bara säja att Queenie var gravid, och att hon hade sagt att dom fick komma hem till mej och parta, att andré igentligen va en tjej som ville ha sex med Bikke i min källare, så jag skulle öppna där och blablabla. Tack för att jag blev väckt för något nödvändigt liksom..Dock va pappa lite sur, så dom sa att dom skulle sova på min studsmatta eftersom att dom inte fick komma in. Tror inte att dom gjorde de. Inte gör dom de längre iallafall, i spöregnet.

Haha, sammanhängande och bra allt blev.Men men, de enda som egentilgen spelade roll i hela inlägget: Dom har slutat med chickenburgers på mcDonalds!!!

Kommentarer
Postat av: QUEENIE

ohneeeej, KQ (haha kuk) utan chickenburgare, hur ska detta sluta? :O :O :O



2008-10-05 @ 14:55:56
URL: http://queenieocampo.blogg.se/
Postat av: QUEENIE

hahahahahahhaaha illa, jag menade QK då blire ju Kuk:P

2008-10-05 @ 14:56:27
URL: http://queenieocampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0