Krångligt Värre

NU är jag klar med polisanmälan och blbblabalb som man var tvungen att göra för att fixa ett nytt kort. Jag som trode att de bara skulle vara att typ dra till sl-center och vifta med nåt litet papper.

 Så de blir ingen mobil idag heller altså, har iofs inte ens satt på mig rikiga byxor ännu, så skulle nog inte hunnit i vilket fall.

Nu är den stor frågan om jag vågar planka pendeln ikväll. Verkar rätt riskabelt med tanke på alla braiga grejer som händer mig för tillfället..

Men det är ju bara att skicka en sms-biljett, eller hur? Fitthelveten. jag kommer behöva köpa kuponger för två resor per dag i ca 5 dar = (18x2)x5 =180kr. Lätt värt det! Om vi nån dag inte går i skolan längre än 2 timmar stannar jag hemma (om det inte är underbart god mat dvs).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0