Lite Gladare

Inte trodde man att man kunde bli på bra humör genom att gå till skolan. Med det kunde man tydligen. För nu har jag planer för morgondagen. Lite lulliga kanske. Men jag ska supe järnet och äta munkar och choklad. Tillsammans med min depp-buddy.

Bikke tyckte att vi skulle ta och komma till "hans" pub. Men får se hur det går med de. Nämligen blev sandras svar när jag frågade om jag fick låna hennes leg igen "HAHA no never". Men eftersom att bikke är så smart tyckte han då att vi allihopa skulle klä oss i partyhattar och sånt. Historian som skulle dras för vakten ska vara nåt liknande detta: Att jag fyller år idag, och att vi hade haft hemmafest men blivit utslängda, och då hade jag inte tagit med mig leg, eftersom att jag bara trodde att vi skulle vara på den där hemmafesten.

Positiva listan för idag:
*Kedjerökning
*2 chokladkakor
*Queenie
*Fredagsplaner
*Inställd musikproduktion
*Mellis med trevligt folk
*Moore-bloggen
*Hetingar i hässelby gymnasium
*Fjortisdunk i ipoden

Negativa listan:
*Okända människors buttcrack
* Vara 17
*Skrikande barn på bussen
*No more free sms till mig 
*Ingen mössprovning idag


 


Kommentarer
Postat av: roland söderort

kör bara, bekymra dig inte om konsekvenserna jag täcker upp dig samt tar fronten gumman

2008-10-02 @ 17:51:51
Postat av: roland söderort

edit: 17588352.jpg" rel="nofollow">http://karismas.blogg.se/images/2008/717588352.jpg

jäklar du var ju het också

2008-10-02 @ 17:55:08
Postat av: Fredrika

Rökning dödar och man får ekliga finnar

2008-10-02 @ 19:13:25
Postat av: QUEENIE

<3

2008-10-02 @ 19:51:44
URL: http://queenieocampo.blogg.se/
Postat av: QUEENIE

<3

2008-10-02 @ 19:51:44
URL: http://queenieocampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0