Lycklig

Nu har jag dansat i nästan tre timmar. Och fan vad gott humör jag är på.

Håret vart blött, extrahåret gled ner, sminket rann, allt annat rann också-svettades på ställen jag inte visste fanns och jag såg ut som en tomat i hela ansiktet. Wopie

Först hiphop, sen nån funk (?) och sist disco. Så nästa termin kommer jag gå på alla danser dom har för folk över 15. Har nämligen hamnat i lillepluttland. Jag och en tjej till är 90, två 93 och resten är typ 95. Hahahaha. Jag är typ gammelmormor.

Och hela min kropp gör ont. Härligt. Och jag råkade vara där typ en timme för tidit. Så jag fick sätta mej på en liten bänk och lyssna på musik i hundra år innan.

Vad bra det hänger ihop? Jag är nämligen kissnödig och svettig. Så har ingen lust att sitta vid datorn mer än nödvändigt. Moahah

Kommentarer
Postat av: Emma

Tss, du måste väl trivas med 15åringar? Lika stora som dig? Mohahaha right back

2008-10-28 @ 13:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0