Min Blogg Är Intressant

He-he-he..lite iallafall.

Läs de här:
"Bloggar om allt från mode till personliga saker som min diabetes."

 Woho, så jävla intressant!! Alla vet jue att diabetes är typ jätteintressant och en riktigt svår sjukdom att ha. Inte typ att de bara är att stoppa i sin en spruta om dagen. Då skulle iaf jag föredra att läsa om typ spyor i olika färger och bowlingklot (?) Fan. Men de verkar som att folk är intresserade. Runt 60 kommentarer på varje inlägg. Fuck.

Måste börja kommentera min egna blogg lite mer. Haha, undra sa flundan om inte alla mina hemliga beundrare som hela tiden kommenterar Queenies blogg kanske har lust att skriva här med? :P

Btw. Jag är typ allergisk mot svamp. Kanska nåt att skriva om?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag röstar på svampen iallfl

2008-10-14 @ 20:10:31
Postat av: macgyver

haha ha den där bruden som du citerade skickar konstiga kommentarer.. har du märkt?

2008-10-16 @ 20:37:22
URL: http://angusmacgyver.blogg.se/
Postat av: macgyver

sv: hahha, jomen i inlägget har du ju citerat någon brud.. "Bloggar om allt från mode till personliga saker som min diabetes.".. hon kommenterade min blogg förut.. skrev typ som att hon kände mig eller nått. ehh you see?



haha, du är inte ensam om det:p börja använda scroll!;D

2008-10-16 @ 21:12:50
URL: http://angusmacgyver.blogg.se/
Postat av: macgyver

nej fy! varför skulle jag göra det för? haha. hon borde fatta att man inte kan köpa människor! ehh. diabetes va? haha. inte ok att skämta.



haha vad haru för plugg då? eller menar du i stort sätt? alltså skolan. haha använd tyglarna karin!:D

2008-10-16 @ 22:01:56
URL: http://angusmacgyver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0