Min Konstiga Skola <3

Idag har det varit roligt dag skolan. Först en pluttig lektion och sen gottigott lunch och en och en halv efterätt :) De värmde i magen med extra mycket mat ska jag säga! ett steg närmare 300kg också :P


kollade även på bilder av våra lärare när dom var små. Ganska kul.

I uppehållsrummet var det värsta coola discot och koftan rockade fett! hahha, fick jävlig lust att joina, men "Jag dansar aldrig nykter någonstans, aldrig inte en chans, att jag dansar nykter" Framför allt så ställer jag mig inte och porrdansar i skolan klockan 12 på en torsdag. Men alla är ju olika...hehe.

Sen ägde jag skiten ur andreas på guitar hero. mohaha, kändes bra!

Sen tryckte jag i mig lite chips och salta favoriter, kollade ett uppträdande av vaktmästarn och sen drog jag.





Disco!!!! Wohooo.
Jag har snott bilden ifrån Queenie, stämm mig inte snälla *puppy-eyes*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0